Co jsou Ptačí krmítka?

Připravme si krmítka… budeme přikrmovat, pozorovat, ale i sčítat naše zimní hosty. Zapojit se může každý!

Sčítáme 4.–6. ledna 2019.

Spouštíme nový program sčítání ptáků Ptačí krmítka. Zapojit se může každý, kdo má rád ptáky, v zimě je přikrmuje a rád pozoruje hemžení kolem krmítek. Podobně sčítají ptáky stovky tisíc lidí v USA, Velké Británii, Irsku, Nizozemsku, Rakousku, Německu a v dalších zemích. Nenechte si ujít první ročník sčítání v Česku!  Sčítat budeme již od pátku 4. ledna, akce je tedy vhodná i pro školní třídy, kluby, kroužky či mateřské školy. Podrobné informace, jak se do sčítání zapojit, najdete zde.

Jste z Karlovarského, Plzeňského nebo Jihočeského kraje? Pro vás tu máme speciální projekt sčítání ptáků na krmítkách Ptačí hodinka. Pokračujte prosím na ptacihodinka.birdlife.cz.

Na co se můžeme těšit?

• staneme se součástí výzkumu sčítání ptáků na krmítkách
  • dostaneme zajímavé informace o ptácích navštěvujících krmítka a o jejich krmení
  • při elektronickém odevzdávání výsledků získáme certifikát s profilem svého krmítka
  • bude nás to bavit

Projekt organizuje Česká společnost ornitologická ve spolupráci s firmami Plastia, Zelená domácnost a PROBIO.

Plastia je česká rodinná firma z Vysočiny, která už přes 25 let vyrábí poctivé samozavlažovací i klasické truhlíky, květináče, vermikompostéry a další zahradnické potřeby pro exteriér i interiér. V sortimentu naleznete i designová krmítka z trvanlivého plastu, která jsou lehká a dobře se udržují.

Zelená domácnost.com – česká rodinná firma, zaměřená na vývoj a prodej výrobků na pomoc ptákům a zvířatům na zahradě, fasádě, balkonu či jen okenním parapetu. V jejich internetovém obchodě najdete nejrůznější druhy krmítek i kvalitních krmiv bez palmového oleje, zato se sušenými bobulemi, hmyzem a dalšími ptačími dobrotami.

PRO-BIO, obchodní společnost s r. o. je první český výrobce a významný dodavatel širokého sortimentu kvalitních biopotravin. Podporuje a rozvíjí ekologické zemědělství, svou činností přispívá k zachování zdravé planety. Pochutnejte si na jejich výborných produktech, vyrobených šetrně k přírodě.